Jump to content
Obaveštenje
  • Dobrodošli na Meridianbet forum Srbija!

Auto-Moto sportovi


Preporučeni postovi

  • Odgovori/odgovora 939
  • Created
  • Poslednji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Rodio se 21.marta 1960. u Sao Paolu, Brazilu, kisni covek,kisni maestro, jedan od najvecih vozaca ovog sporta. Imao je trofejnu karijeru iza sebe.  162 trke, 65 pol pozicija, 80, podijuma, 41 pob

Uskoro u Ferariju? Zanimljivosti o Antoniju Đovinaciju Jedini je Italijan trenutno u Formuli 1 i vozi za Alfa Romeo. Ime Antonija Đovinacija sve ćešće se dovodi u vezu sa Ferarijem, pominju ga ka

MotoGP karavan, isto kao i Formula 1 nije poceo zbog ovog korona virusa. Medjutim u Kataru su se vozila Moto3 i Moto 2 trka, pod izgovorom da su oni vec bili tamo, i ssto timovi MotoGP klase jos nisu

Posted Images

Organizatori naporno rade pred start nove sezone.

Već kako se sve više priča VN Australija je pod znakom pitanja, pre svega zbog organizacije, logostike i karantina koje nalažu vlasti po dolasku u zemlju. Ali sada, kako prenosi Formulanewslive, ova trka neće biti otkazana već odložena za kasnije u toku sezone.Ukoliko bi se to desio VN Bahreina bi bila prva trka u sezoni, gde postoji mogućnost održavanja i zimskog testa od 12. do 14. marta a trka bi se održala dve nedelje kasnije. Takođe, sada pod znakom pitanja je i VN Kine. Naime, ova zemlja je zabrinuta zbog povećanog broja slučaja korona virusa u Evropi, pa se tako razmišlja i njenoj zameni. Prvi plan je da umesto VN Kine i prazno mesto koje je nastalo otkazivanjem VN Vijetnama u kalendar uđu Imola i Portimao dok bi VN Australije bila odložena za 21. novembar pre trke u Saudijskoj Arabiji i tako formirali trostruki vikend sa VN SAD i VN Meksika.

Link teme/posta
Podeli na društvenim mrežama

Sva je prilika da će i novi kalendar šampionata morati da pretrpi određene promene.

Posle VN Australije koja je još neizvesna po pitanju održavanja, sada se na istoj strani nalazi i VN Kine. Kako navodi Motorsport-Total.com, promoter iz Šangaja Yibin Yang je na Juss Event događaju izjavio je da su oni zvanično zatražili odlaganje ovog trke, najverovatnije za drugi deo sezone.

“Veoma je upitno da ćemo trku održati u prvom delu sezone. Naš cilj je da je pomerimo za drugu polovinu. Podneli smo i zvaničan zahtev i nadamo se odlaganju trke.”Yang je dodao da je u kontaktu sa organizatorima šampionata i da ova vest nije novina za njih. Zbog toga postoje diskusije sa potencijalnim zamenama, pa se tako prema pisanju ovog sajta glavni kandidat staza Portimao i Imola.

vn_kine_odlaganje.jpg

Link teme/posta
Podeli na društvenim mrežama

Novi kalendar nije dobio finalnu potvrdu već neko vreme. VN Australije je bila pod znakom pitanja mesecima, i organizatori su tražili pomeranje zbog pogoršanja stanja sa koronavirusom u zemlji. To je sada novi i zvanični kalendar potvrdio. Prva trka će kao 2006. i 2010. biti vožena u Bahreinu, dok će Australija biti 21. trka koja će se voziti 21. novembra.

Na taj način je početak nove sezone pomeren u napred za nedelju dana. Već nakon toga nas čeka tri nedelje pauze, a onda sledi prva trka u Evropi i to u Imoli, koja se neplanirano vratila na kalendar u 2020.

Termin nakon Imole je još uvek upražnjen, a Formula 1 je potvrdila da se i dalje pregovara sa Kinom.

Link teme/posta
Podeli na društvenim mrežama

Već sada pojavili su se neki navodi da bi ulične trke u 2021. mogle biti otkazne.

Pandemija korona virusa prošle godine napravila je velike probleme organizatorima šampionata, ali izgleda da bi stvari mogle da se ponove i u 2021. Formula 1 je prezentovala kalendar od 23 trke, što svakako u ovom vremenu predstavlja pravi logistički izazov, pa tako se stvara sumnja da bi već sada neke trke mogle biti otkazane.

Najviše problema imaju ulični događaji, jer za njih je potrebna veća priprema za samo postavljanje staze a ona traje nekoliko nedelja. Jedan od razloga za odlaganje VN Australije bila je upravo sama priprema Albert Parka, pa se postavlja pitanje da li će trke u Monaku, Bakuu, Singapuru i Džedi biti spremne.

“Mi smo objavili detalje revidiranog kalendara za 2021. godinu i više neće biti nikakvih promena.” kazao je izvor iz Formule 1 za RaceFans.net. “Špekulacije da se ulične trke neće održati uopšte nisu tačne.”

f1_odbacivanje_spekulacija.jpg

Link teme/posta
Podeli na društvenim mrežama

Istu sliku gledaćemo i ove godine , nema kraja ovome čudu ... razumem tu su okupljanja i sve sli dajte više koga brine taj virus ..

Link teme/posta
Podeli na društvenim mrežama

Tim iz Hinvila odredio je gde i kada će prezentovati novi auto.

Alfa Romeo će 22. februara prezetovati naslednika bolida iz prošle sezone a kako navodi portal Motorsport.com to bi trebalo da se desi u Varšavi. Još nema potvrđene informacije o mestu prezentacije, ali pošto jedan od glavnih sponzora tima je poljska naftna kompanije PKN Orlen onda je logično da ova ceremonija bude odfržana tamo.

Za sada ovaj tim je prvi koji je i zvanično zakazo datum prezentacije.

Link teme/posta
Podeli na društvenim mrežama

Sebastian Vettel bio je takođe na listi da zameni Alexandera Albona u Red Bullu.

Nemački vozać će od naredne sezone braniti boje Aston Martina, dok je u suprotom smeru otišao Sergio Perez koji će biti u timu iz Milton Kinsa. Ipak, Helmut Marko izjavio je da su oni ipak pokušali da vrate svog šampiona u tim.

“Kada ga je objavljeno da on napušta Ferrari, mi tada nismo imali prostora da ga dovedemo za 2021. Mi smo tada verovali da će se Alexander Albon razvijati u očekivanom smeru i biti partner Maxu Verstappenu. To sam i rekao Sebastijanu. Nažalost napravili smo grešku. Kada smo bili u poziciji da reagujemo, Sebastian više nije bio dostupan jer je već potpisao ugovor sa Aston Martinom. Teorijski, Sergio Perez je bio logičan izbor za nas.” kazao je prvi čovek Red Bull Racinga za F1-Insider.com.

Link teme/posta
Podeli na društvenim mrežama

Oba vozača italijanskog tima naredne nedelje vratiće se na stazu.

Kako je u Formuli 1 ograničeno tetsiranje bolida, poznato je da timovi mogu da odrade testiranje na stazi ali sa specifikacijom automobila koja je starija od dve godine. Ove sezone restrikcije na stazi su još veće, jer će timovi imati samo tri test dana na raspolaganju u Bahreinu kao i nekoliko prilika da sa novim bolidima odrade filmski dan.

I Ferrari je malo u nezavidnoj situaciji, pre svega zbog novog vozača Carlosa Sainza koji tek treba da se upozna sa procedurama rada. Ipak, italijanski tim ima svoju test stazu u Fioranu, na kojoj će oba vozača da urade početno razgibavanje za novu sezonu.

Kako prenosi poratal Racefans.net Sainz i Leclerc bi trebalo da naredne nedelje da baš u Fioranu odrade test sa bolidom iz 2018. godine. Očekuje se da svaki vozač dobije po jedan celodnevni dan da radi sa timom na stazi.

Link teme/posta
Podeli na društvenim mrežama

Moto GP-kalendar sezona 2021                    28. mart – VN Katara – Losail Internešnal
4. april – VN Katara – Losail Internešnal
18. april – VN Portugala – Algarve International
2. maj – VN Španije – Heres
16. maj – VN Francuskhttps – Le Man
30. maj – VN Italije – Muđelo
6. jun – VN Katalonije – Barselona Katalunja
20. jun – VN Nemačke – Zahsenring
27. jun – VN Holandije – Asen
11. jul – VN Finske – Kimiring
15. avgust – VN Austrije – Red Bul Ring – Špilberg
29. avgust – VN Velike Britanije – Silverston
12. septembar – VN Aragona – Motorlend Aragon
19. septembar – VN San Marina i Rivijere di Rimini – Mizano
3. oktobar – VN Japana – Tvin Ring Motegi
10. oktobar – VN Tajlanda – Čang
24. oktobar – VN Australije – Filip Ajlend
31. oktobar – VN Malezije – Sepang
14. oktobar – VN Valensije – Rikardo Tormo

Link teme/posta
Podeli na društvenim mrežama

Britanac se posle 21. godinu vraća u tim sa kojim je debitovao u Formuli 1.

Jenson Button odlučio je da se vrati u Williams i to sada u ulozi savetnika.

“Williams Racing je oduševljen što može da poželi dobrodošlicu šampionu iz 2009. godine Jensonu Batton u Gruv, gde će obavljati funkciju starijeg savetnika a ugovor je potpisan na više godina.” pisalo je na zvaničnom sajtu Williamsa.Mislim da ima puno prostora za optimizam, postoje puno promena i to pozitivnih za dalju budućnost. Stvari se ne manjaju preko noći, ali mislim da smo na pravom putu. Jedva čekam da se vratim u Gruv i da provedem neko vreme sa osobljem i vozačima, kao i da se vratim trkama. Lepo je videti kako ovaj tim radi.” kazao je Button.

Link teme/posta
Podeli na društvenim mrežama

Sledeće nedelje tim iz Fence provešće testirajući na ovoj stazi.

Pošto je start sezone pomeren zbog odlaganja VN Australije, takođe i odlaganje doživeli su i zimski testovi koju su sada planirani za srednu marta u Bahreinu. Zbog toga svi timovi gledaju kako da na najbolji način odrade pripreme za narednu sezonu, pa je tako Ferrari zakazao testove za svoja dva vozača u Fioranu.

Sada, kako AlphaTauri u svojim redovima ima debitanta, tim je dolučio da mu dodeli što veći test program. Kako prenosi Motorsport.it Yuki Tsunoda imaće prilike da vozi bolid iz 2018. godine već 26. i 27. januara kao i 23. i 25. februara u Imoli. Tim svakako nije zaboravio ni svog prvog vozača Pierrea Galsya koji bi trebalo da na istom mestu odradi i filmski dan sa novim bolidom.

yuki_at_imola.jpg

Link teme/posta
Podeli na društvenim mrežama

Tim iz Vokinga svakako ima nameru da se poboljša u narednoj sezoni.

McLaren je ove sezone posle šest godina obnovio svoje partnerstvo sa Mercedesom, pa će se tako u njihovim bolidima ponovo zavrteti agregati iz Briksforta. I pored toga, oni žele da se poboljšaju i na aerodinamičkom delu. Kako navodi James Key, bolid iz 2020. godine bilo je dobar u brzim krivinama ali je na promeni vremena gubio puno na performansma.

“Naša prava snaga tada su bile brze krivine.” kazao je tehnički direktor tima za Autosport.com. “Od početka godine bolid je bio dosta konkurentan. Takođe, pravolinijsko kočenje je bilo odlično, što nam je donelo benificije na nekim stazama kao što je to bio slučaj u Austriji.”

Takođe, prošlogodišnji McLaren imao je i svoje slabosti.

“Ako pogledamo drugu stranu mi moramo da se poboljšamo u spojim krivinama.” dodao je Key i kazao da su oni takođe imali problema vozeći bolid u promenljivim uslovima. “Moramo i to da razumemo, ali to se ne može popraviti preko noći. Zto to nam je i cilj. Verujem da možemo da se na tom polju očeličimo, kako bi bolid bio što konstantniji.”

key_mcl_o_2021.jpg

Link teme/posta
Podeli na društvenim mrežama

Liberty Media je krajem 2016. kupila Formulu 1 i jedan od čelnih ljudi zaduženih da transformiše sport je bio Ross Brawn. Njegov cilj je bio da definiše budućnost i nove bolide, a rezultate ćemo videti od 2022. kada na snagu stupaju nova  tehnička pravila.

Međutim, njegov posao još uvek nije završen, a pojedini izvori javljaju da je produžio ugovor sa Formulom 1 i da se raduje saradnji sa novim direktorom Formule 1 i bivšim kolegom iz Ferrarije Stefanom Domenicalijem.

„Uživam u izazovima sa kojima se trenutno susrećemo i bilo bi strašno frustrirajuće da nismo mogli da se trkamo u 2020. Sada imamo Domenicalija na čelu i obnavljamo partnerstvo. Svi izazovi koje nam je doneo korona virus me dodatno motivišu da nastavim. U nekom trenutku u budućnosti ću svakako morati da stanem, ali ne planiram toliko unapred“, izjavio je Brawn.

Link teme/posta
Podeli na društvenim mrežama

Sebastian Vettel se konačno pridružio ekipi i započeo pripreme za novu sezonu, dok iz tima malo po malo otkrivaju detalje oko kolor šeme bolida i izgleda vozačkih kombinezona.

Međutim, prema pisanju britanskog novinara Joe Sawarda, nad fabrikom u Silverstonu su se nadvili tamni oblaci.

Tim je prošao kroz dosta promena prethodnih godina. Ekipa koja je ranije bila poznata pod imenom Force India, je bila na rubu propasti zbog finansijskih problema. Na kraju se sve razrešilo tako što je kanadski biznismen Lawrence Stroll kupio tim i preimenovao ga u Racing Point. Međutim, ni to ime se nije dugo zadržalo, pošto je Stroll kupio Aston Martin, još jednom preimenovao tim i tako vratio slavno ime u Formulu 1.

Sa novim imenom, dolaze i nove boje, ali i novi vozač.

Sebastian Vettel je pametno korišćen kao marketinški alat u promociji novog tima, što je privuklo veliku pažnju javnosti, pogotovo prethodnih dana kada je tim započeo pripreme za novu sezonu.

Sada ipak, prema pisanju Sewarda, postoji dobra mogućnost da će Aston Martin ponovo biti prodat i to Kinezima.

„Jutros se pojavio interesantan izveštaj na sajtu East Money, koji se bavi kretanjima na finansijskim tržištima. Oni prenose da Kineska BYD Auto kompanija sprema ponudu od 4.1 miliona finti za Aston Martin”, napisao je Saward.

U izveštaju se kaže da BYD Auto kompanija traži put do Evropskog tržišta, gde žele da se predstave u što boljem svetlu, a Aston Martin bi bio idealna početna tačka.Pored toga, ova kineska kompanija već sarađuje sa Daimlerom, koji takođe poseduje udeo u Aston Martinu.

IMG_3447.jpg

Link teme/posta
Podeli na društvenim mrežama

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovor na ovu temu ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...