Jump to content
Obaveštenje
  • Dobrodošli na Meridianbet forum Srbija!

Auto-Moto sportovi


Preporučeni postovi

4 sati , Nemanja rekao/la:

Pokidao je ovu trku , videlo se od starta da ima jadan cilj i nije se mnogo namučio da dođje do njega svakako jakooo bitna pobeda ,videcemo kako će se snaci sledeće sezone međju elitom 

Samo zelim da malo bude zanimljivija sezona nego ova..i ubedjen sam da ce biti tako.

Link teme/posta
Podeli na društvenim mrežama
  • Odgovori/odgovora 939
  • Created
  • Poslednji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Rodio se 21.marta 1960. u Sao Paolu, Brazilu, kisni covek,kisni maestro, jedan od najvecih vozaca ovog sporta. Imao je trofejnu karijeru iza sebe.  162 trke, 65 pol pozicija, 80, podijuma, 41 pob

Uskoro u Ferariju? Zanimljivosti o Antoniju Đovinaciju Jedini je Italijan trenutno u Formuli 1 i vozi za Alfa Romeo. Ime Antonija Đovinacija sve ćešće se dovodi u vezu sa Ferarijem, pominju ga ka

MotoGP karavan, isto kao i Formula 1 nije poceo zbog ovog korona virusa. Medjutim u Kataru su se vozila Moto3 i Moto 2 trka, pod izgovorom da su oni vec bili tamo, i ssto timovi MotoGP klase jos nisu

Posted Images

Jednodnevni test će se održati u utorak 15. decembra i originalno je bio zamišljen isključivo kao prilika za mlađe talente da steknu iskustvo u bolidima Formule 1.

Pravila vezana za ovaj test kažu da mogu da učestvuju samo oni vozači koji nisu vozili više od dve trke u F1, osim ako FIA ne izda posebno odobrenje.

Renault je uspeo da dobije to posebno odobrenje za Alonsa, s obzirom da se Španac nije trkao u Formuli 1 dve godine.

Pored Alonsa, Red Bull planira da testira bivšeg vozača Toro Rossa Sebastiena Buemija, koji iza sebe ima tri sezone u Formuli 1.

Nekoliko timova nije bilo zadovoljno sa ovakvom odlukom FIA pošto bi i oni sami želeli da testiraju vozače, koji se od sledeće godine dolaze u njihove redove.

Mattia Binotto je u Bahreinu izjavio da je poslao zahtev prema kojem bi vozači koji menjaju timove, mogli da testiraju sa svojim novim ekipama.

„Mislim da je ovo malo haotično. Mi smatramo da je pogrešno što je Alonsu dozvoljeno da testira. To smo jasno rekli u sastancima sa FIA. Međutim, kada smo čuli odluku, tražili smo odobrenje da Sainz testira za nas. Razgovarali smo o tome, ali još uvek nemamo povratnu informaciju“, izjavio je tada Binotto.

Još nekoliko timova je tražilo pojašnjenje situacije, a sada stiže informacija da je direktor trka Michael Massi u utorak poslao dopis timovima u kome se kaže da neće biti promena u  pravilima oko restrikcija za test mladih vozača.

On je potvrdio stav FIA i dodao da odobrenje može da se dobije, samo ako vozač nije učestvovao u ovogodišnjem šampionatu.

Takva odluka se svakako neće sviđati Ferrariju, koji je žarko želeo da pruži Sainzu da se upozna sa karakteristikama bolida i drugim sistemima pre zimskog testa sledeće godine.

Jedina opcija za Sainza je sada privatni test u bolidu iz 2018. na početku sledeće godine.

Link teme/posta
Podeli na društvenim mrežama

Vozač Meredesa vratiće se u trkački ritam ovog vikenda na Jas Marini.

Zbog pozitivnog rezultata posle VN Bahreina, Lewis Hamilton bio je prinuđen da propusti drugu trku na stazi Sakir, ali posle 10 dana izolacije on je ovoga puta dobio negativan test na korona virus.

Lewis je već stgao u Abu Dabi u skladu sa zdravstevnim propisima ove zemlje i sada je podvrgnut drugom testu od strane FIA-e kako bi mogao da uđe u padok. To znači da će se Geroge Russell morati da se vrati u Williams dok je Jack Aitken obavljati dužnosti test vozača tima.

ham_povratak_ad.jpg

Link teme/posta
Podeli na društvenim mrežama

Najbolje vreme u Q1 je imao Hamilton od 1m35.528s. On je to ostvario u drugom izlasku na stazu, pošto je u prvom napravio grešku i imao je tek osmo vreme. Bottas je bio drugi desetinku ipo iza, dok je Leclerc, isto nakon drugog pokušaja ostvario treće vreme. Za razliku od Mercedesa i Ferrarija, vozači Red Bulla nisu ni izlazili na stazu u finišu i tako su sačuvali jedan set mekih guma za nastavak kvalifikacija.

Što se tiče donjeg doma, borbu za prolaz u Q2 sa faktički međusobno vodili samo vozači Alfa Romea. Na kraju je Giovinazzi posle samo jednog izlaska na stazu i to u samom finišu sesije prošao dalje, dok je Raikkonen ispao zajedno sa Magnussenom, Russelom, Fittipaldijem i Latifijem.

Na početku Q2 su viđeni različite strategije oko odabira guma. Na kraju su Mercedesovi vozači prošli u Q3 na srednje-tvrdoj komponenti nakon samo jednog pokušaja. Hamilton je ponovo bio najbrži, a njegov krug od 1m35.466s je bio svega šest stotinki brži od Bottasovog.

Treći je bio Norris na mekim, a pored Mercedesa su na srednje-tvrdim u Q3 uspeli da prođu samo još Verstappen, Leclerc i Sainz.

Ispod crte je prvi ostao Ocon, Ricciardo je bio dvanaesti, Vettel tek trinaesti, Giovinazzi četrnaesti, dok Perez zbog kazne koja ga čeka sutra nije ni vozio.

Nakon prve runde krugova u Q3, Bottas je imao prednost sa vremenom 1m35.415s. Desetinku iza njega je bio Verstappen, Hamilton je bio još malo iza Holanđanina, dok je priključak držao i Albon, koji je zaostajao svega dve stotinke za svetskim šampionom.

U drugom izlasku na stazu je Hamilton pravio odlična vremena po sektorima, ali je onda izgubio malo u trećem, što je bilo dovoljno Bottasu da nakon svog kruga vrati prvo mesto. Međutim, na odličnom krugu je bio i Verstappen i on je zahvaljujući drugom i trećem sektoru vozio 1m35.246s 0.025 ispred Bottasa i 0.086 ispred Hamiltona.

Sjajan rezultat je ostvario Norris koji je u svom poslednjem pokušaju izbio ispred Albona, koji je morao da se zadovolji petim mestom.

Šestu poziciju je zauzeo Sainz, Kvyat je još jednom bio odličan na sedmom mestu, do k su iza njega ostali Stroll, Leclerc i Gasly.

Link teme/posta
Podeli na društvenim mrežama

Ovaj Japanac postaće novi timski kolega Pierrea Gaslya za narednu sezonu.

Ovo je prvi put posle 2014. da na gridu imamo jednog japanskog vozača, pa je tako sa jedne strane i Hondin san ispunjen. Tsunoda je deo Hondinog F1 projekta već nekoliko godina, pa se tako trkao i u Formuli 4 u ovoj zemlji. U 2018. iz trećeg pokušaja osvojio je titulu i preselio se u Evropu, gde je imao jednu epizodu provedenu u Formuli 3.

U ovoj godini Japanac je imao zapažene uloge u Formuli 2, kada je ujedno i zapao za oku Helmuta Marka. Austrijanac je želeo da vidi šta ovaj vozač može da uradi, pa je tako Tsunoda završio na trećem mestu u šampionatu vozača. Ove performanse su mu dale potrebnu super licencu kao i da je imao prilke da uradi dva testa sa timom AlphaTaurija. On je prvi Japanac u Formuli 1 posle Kamuija Kobayashija, koji je napustio šampionat na kraju 2014. godine

tsunoda_potvrda.jpg

Link teme/posta
Podeli na društvenim mrežama

Formula 1 je još ranije prezentovala ovaj kalendar koji je sada potvrđen i od strane vladajućeg tela.

Još od dolaska Liberty Medije bilo je poznato da Amerikanci žele dosta veći broj trka u godini. Pre njih kalendar je sadržao između 19 i 21. trku ali Liberty ipak želi više. Prvobitno za 2020. godinu bilo je planirano 22. trke ali zbog pandemije korona virusa ovaj plan nije mogao da se održi.Sada, za 2021. namere su da se održi čak 23. trke pa je tako Formula 1 ovaj kalendar još ranije najavila a sada ga je FIA zvanično i odobrila. Ipak, postoji jedno upražnjeno mesto u Aprilu zbog odustajanja VN Vijetnama. Takođe, tu je VN Holanije koja je na programu u septembru kao i VN Saudijske Arabije.

Link teme/posta
Podeli na društvenim mrežama

Postoji verovatnoća da otvaranje nove sezone nećemo gledati u Australiji, već bi to moglo da se desi u Bahreinu.

Prema nekim izveštajima, organizatori trke u Melburnu žele drugi datum zbog potencijalnih problema sa putovanjima članova timova.

„Trenutno je veoma teško ući u Australiju i Melburn navodno želi novi datum za trku. Tako bi sezona započela u Bahreinu“, prenosi Auto Motor und Sport.

„Prema informacijama koje imamo, početak sezone je pod znakom pitanja. Organizatori ne žele da rizikuju sa preuranjenim radovima na stazi i da se onda ispostavi da moraju da otkažu trku u poslednjem trenutku zato što su vlasti tako naredile“, dodaje nemački list.

Link teme/posta
Podeli na društvenim mrežama

Tim iz Milton Kinsa naporno radi kako bi otkupio Hondina postrojenja za razvoj agregata.

Red Bull je od svog dolaska u Formulu 1 bio u situaciji da mora da kupi agregate od raznih drugih dobavljača. Ipak, dolaskom Honde tim je bio u mogućnosti da oseti pojedine čari fabričkog tima, jer je japsnki proizvođač radio svoje motore po ukusu austrijske ekipe. Sada, pošto je kompanija iz Sakure najavila povlačenje, Red Bull je morao da promeni svoje planove a jedan od njih je da se otkupe sva Hondina postrojenja.

“Jasno je da se neće svi proizvođači složiti, ali dogovor je na putu, jer ima smisla. Neprihvatljivo je da su toliki troškovi napravljeni zbog razvijanja ovako složenog motora a to uskoro neće biti slučaj.” kazao je Marko za Motorsport-total.com.

Izgleda da se Red Bull fokusira na prisvajanje Hondinog projekta nego za pregovore sa ostalim proizvođačima, pre svega za razvoj novoga agregata koji će stupiti na snagu od 2025. godine.

“Ako su indikacije dobre, to će biti motor bez MGU-H komponente, ali će ostati inovativan tako da troškovi za njegov razvoj ne smeju preći 50 miliona, pa tada bi onda motor mogli da razvijamo u Milton Kinsu. Da li ćemo taj motor razvijati sami ili u koperaciji sa drugim proizvođačem to će pre svega zavisiti od pregovora.” kazao je Marko i dodao da još ništa nije zvanično u navodima da je Volkswagen zainteresovan za saradnju sa njima.

Link teme/posta
Podeli na društvenim mrežama

Aston Martin britanski tim sada svakako ima nameru da naredne godine parira vodećima.

2020. je svakako bila drugačija godina za Sebastiana Vettela, kada četvorostruki šampion sveta nije mogao da se snađe sa nekonkurentim Ferrarijem. Sada, Nemac se okreće novom izazovu sa Aston Martinom a tehnički direktor je optimističan dolaskom Vettela u tim.

“Svi znaju koliko je Sebastian dobar.” kazao je Green. “Vi morate da imate dobar bolid i prave ljude oko sebe. Mi možemo da mu pružimo ono što mu treba kako bi on dao potreban nivo performansi. Činjenica je da kada četvorostruki šampion sedne u vaš bolid je veoma značajno za ljude koji rade ovde. Pre godinu i po dana bili smo bankrotirali, tada više nismo ni postojali. Dolaskom Vettela daće nam novo iskustvo i ideje kako bi trebali da nastavimo razvoj bolida

Link teme/posta
Podeli na društvenim mrežama

@Flaki pa nadam se da će tako i biti ... prošle i nije bila toliko zanimljiva jedan čovek je sve skoro osvojio i kad je on prisutan ostali nema cemu da se nadaju 

Link teme/posta
Podeli na društvenim mrežama

Sada je sigurno da će se VN Španije održati na stazi Katalunja.

Vladajuće strukture u ovoj španskoj pokrajni dale su dozvolu organizatorima trke za dalje pregovore sa Formulom 1 oko odražavanja trke za 2021.

“Naša Vlada ovlastila je stazu u Katalunji da potpiše ugovor sa Formulom 1 o obnajvalju ugovora oko održavanja trke za VN Španije za narednu 2021.” stajalo je objavi Katalonske Vlade preko društvene mreže Tviter.

Još od 1991. kada je ova staza napravljena trka za VN Španije je svake godine održavana na stazi Katalunja, dok ove sezone zbog pandemije korona virusa trke je umesto u maju održana u avgustu.

katalunja_spanija_2021.jpg

Link teme/posta
Podeli na društvenim mrežama

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovor na ovu temu ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...