Flaki 73 Postovano Oktobar 5, 2021 Podeli Postovano Oktobar 5, 2021 Novo gorivo bi trebalo da bude uvedeno zajedno sa novim motorima od 2025. ili 2026. Formula 1 cilja da emisije ugljen-dioksida do 2030. budu svedeni na nulu, a uvođenje nove vrste održivog goriva je jedan od faktora koji će taj cilj učiniti mogućim. Formula 1 od sledeće sezone prelazi na E10 gorivo koje je mešavina 90% fosilnog goriva i 10% etanola. Međutim, cilj je da sa uvođenjem novih motora za nekoliko godina bude predstavljeno i 100% održivo gorivo kreirano u laboratoriji i koje neće iziskivati nikakve dodatne promene na agregatima.Prema poslednjem saopštenju Formule 1, proizvođači već uveliko rade na razvoju ovih novih goriva, koja će biti u upotrebi globalno, a ne samo u Formuli 1. Citiraj Link teme/posta Podeli na društvenim mrežama
Flaki 73 Postovano Oktobar 6, 2021 Podeli Postovano Oktobar 6, 2021 Prvi čovek Formule 1 je otkrio planove za budućnost sprint formata. Novi format je još uvek u fazi probe. Do sada smo imali takve trkačke vikende u Velikoj Britaniji i Italiji, a do kraj sezone nas očekuje sprint i u Brazilu. Mišljenje javnosti je pomešano. Nekoliko šefova timova javno podržalo ideju, dok vozači i navijači nisu impresionirani. Slušajući prvog čoveka Formule 1 Stefana Domenicalija, stiče se utisak da je dogovor o održavanju sprint trka formalnost koja se dogovara direktno sa organizatorima. „Na početku godine smo rekli da će biti tri probne trke kako bi smo bili sigurni da imamo pravi plan za budućnost. Većina komentara na ovaj format je bila super pozitivna. Promoteri su prezadovoljni pošto sa takvim formatom imaju bitna dešavanja na stazi tokom sva tri dana. Zato moramo da imamo jasan plan za sledeću godinu, a neophodno je razmotriti i one tačke koje su kritikovane. Generalno gledano, ovo je bio veliki uspeh.“ Nećemo svuda imati sprint format. Cilj nam je da ga imamo na trećini trka, da drugačije raspodeljujemo bodove i da probamo da ovo održimo na nekim stazama gde znamo da bi novi format napravio razliku.“ „Imamo mnogo toga o čemu moramo da razgovaramo i uključićemo deoničare, tv kuće, vozače, timove, promotere i navijače. Znamo da moramo da uzmemo sve interese u obzir“, izjavio je Domenicali. Citiraj Link teme/posta Podeli na društvenim mrežama
Flaki 73 Postovano Oktobar 8, 2021 Podeli Postovano Oktobar 8, 2021 Citiraj Link teme/posta Podeli na društvenim mrežama
Flaki 73 Postovano Oktobar 8, 2021 Podeli Postovano Oktobar 8, 2021 Opa, biće zanimljivo u Turskoj Citiraj Link teme/posta Podeli na društvenim mrežama
Nemanja 124 Postovano Oktobar 8, 2021 Podeli Postovano Oktobar 8, 2021 @Flaki sa 10 mesta krece ,jbg okolnosti su ih naterale ,promene na bolidu su bile potrebne , biće zanimljivo videtikako će završiti ovu trku Citiraj Link teme/posta Podeli na društvenim mrežama
Flaki 73 Postovano Oktobar 9, 2021 Podeli Postovano Oktobar 9, 2021 @Nemanja nije Mercedes ne dodirljiv. To najbolje pokazuje ova sezona. Bice jako zanimljiva trka Citiraj Link teme/posta Podeli na društvenim mrežama
Flaki 73 Postovano Oktobar 9, 2021 Podeli Postovano Oktobar 9, 2021 Vlasti regije Emilija Romanja su objavile da su dobile neophodne finansije i dozvolu da održavaju trku Formule 1 u Imoli do 2025. Legendarna staza Enzo e Dino Ferrari se prošle godine vratila na kalendar Formule 1 kao jedna od zamena za trke koje su morale da otkažu domaćinstvo zbog pandemije koronavirusa. Trke Formule 1 u Imoli su se pre toga održavale od 1980 do 2006. Događaj je jednom poneo ime VN Italije u izostanku Monce, dok je kasnije bila poznata kao VN San Marina. Prošle i ove godine se trka zvala VN „Emilija Romanja“ a nije tajna da su vlasti ove italijanske regije želeli da njihova staza ponovo bude redovna na kalendaru. Sada je regionalna vlada dobila odobrenje Italijanske vlade, ali i finansijski paket koji treba da pomogne u povratku Imole na kalendar Formule 1. Od neophodnih 20 miliona evra, 12 miliona će dati Italijanska vlada, 5 miliona regionalna vlada, 2 miliona jedna privatna kompanija, milion Auto-moto klub Italije. To znači da organizatori sada imaju dozvolu da uvedu pregovore sa Formulom 1 u završnu fazu i dogovore četvorogodišnji ugovor. Citiraj Link teme/posta Podeli na društvenim mrežama
Flaki 73 Postovano Oktobar 9, 2021 Podeli Postovano Oktobar 9, 2021 Startna lista VN Turske Citiraj Link teme/posta Podeli na društvenim mrežama
Nemanja 124 Postovano Oktobar 9, 2021 Podeli Postovano Oktobar 9, 2021 @Flaki po meni favorit veliki ovde Ferstapen Citiraj Link teme/posta Podeli na društvenim mrežama
Flaki 73 Postovano Oktobar 10, 2021 Podeli Postovano Oktobar 10, 2021 Valteri Botas pobednik VN Turske Citiraj Link teme/posta Podeli na društvenim mrežama
Flaki 73 Postovano Oktobar 10, 2021 Podeli Postovano Oktobar 10, 2021 Mercedes izmedju dva Red bula Citiraj Link teme/posta Podeli na društvenim mrežama
Flaki 73 Postovano Oktobar 10, 2021 Podeli Postovano Oktobar 10, 2021 Vozac dana zasluzeno Karlos Sainz Citiraj Link teme/posta Podeli na društvenim mrežama
Flaki 73 Postovano Oktobar 10, 2021 Podeli Postovano Oktobar 10, 2021 Generalni plasman u poredku vozaca Citiraj Link teme/posta Podeli na društvenim mrežama
Flaki 73 Postovano Oktobar 10, 2021 Podeli Postovano Oktobar 10, 2021 Generalni plasman u poredku konstruktora Citiraj Link teme/posta Podeli na društvenim mrežama
Nemanja 124 Postovano Oktobar 11, 2021 Podeli Postovano Oktobar 11, 2021 16 sati , Flaki rekao/la: Vozac dana zasluzeno Karlos Sainz Momak je vozio savrseno ovu trku Citiraj Link teme/posta Podeli na društvenim mrežama
Flaki 73 Postovano Oktobar 12, 2021 Podeli Postovano Oktobar 12, 2021 Ovo se odnosi na kvalifikacije, gde se konačne odluke obično donose posle sastanaka nakon sesije. Sudije su dosta kritikovane što Alonso nije kažnjen za nepoštovanje žutih zastava na kvalifikacijama. Ironija je što se sve to desilo samo dva dana nakon što je Alonso kritikovao sudije da nemaju iste standarde za sve vozače. Prema ovogodišnjem pravilniku, vozači moraju da odustanu od kruga ako su istaknute duple žute zastave, dok je ranije bilo dovoljni samo pustiti gas u problematičnoj zoni. Citiraj Link teme/posta Podeli na društvenim mrežama
Flaki 73 Postovano Oktobar 14, 2021 Podeli Postovano Oktobar 14, 2021 Sledeće godine ćemo imati dva predsezonska testa koji će se voziti u Španiji i Bahreinu. Datumi su još uvek provizorni, ali su se timovi navodno tokom vikenda u Turskoj dogovorili oko svega. Formula 1 sledeće godine započinje novu eru sa potpuno novim tehničkim pravilima i timovi su ranije tražili da se zbog toga broj test dana poveća u 2022. Ove godine smo imali najkraće predsezonske testove koji su trajali svega tri dana.Prvi test bi se održao u Barseloni i trajao bi pet dana od 21. do 25. februara, dok bi drugi bio u Bahreinu od 10. do 12. marta. Timovi bi kao i ove godine potom ostali u Bahreinu gde će se voziti prva trka nove sezone 20. marta. Ipak, da bi se ovo ostvarilo neophodne su određene izmene u sportskom pravilniku u kom trenutno piše da jedan test može da traje najviše tri dana, dok poslednji ne sme da se održi manje od deset dana pre prve trke. Svetski moto sport savet zaseda 15. oktobra i tada bi trebalo da dobijemo konačnu potvrdu kalendara i ostalih stvari za sledeću godinu Citiraj Link teme/posta Podeli na društvenim mrežama
Flaki 73 Postovano Oktobar 15, 2021 Podeli Postovano Oktobar 15, 2021 2022 1 Citiraj Link teme/posta Podeli na društvenim mrežama
Flaki 73 Postovano Oktobar 17, 2021 Podeli Postovano Oktobar 17, 2021 Formula 1 je danas i zvanično potvrdila kalendar za sledeću sezonu. Kao što je i ranije nagovešteno, ponovo ćemo krenuti noćnom trkom iz Bahreina i to 20. marta, dok će se sezona još jednom završiti u Abu Dabiju, ali već 20. novembra. VN Singapura, Australije, Japana i Kanade su ponovo uvrštene na kalendar, nakon što su bile otkazivane dve odine zaredom. VN Kine se i definitivno neće voziti treću godinu zaredom, a očekivano je menja VN „Emilija Romanja“.U maju ćemo gledati debi VN Majamija, druge trke na tlu SAD, a za VN Monaka je potvrđeno da će se slobodni treninzi umesto četvrtkom od sada voziti standardno petkom.Predsezonska testiranja kreću petodnevnim testom u Barseloni od 21. do 25. februara, nakon čega sledi put u Bahrein i trodnevni test od 10. o 12. marta. Plan je da se u 2022. vozi i šest sprint trka, ali još uvek nije odlučeno gde ćemo ih gledati. Citiraj Link teme/posta Podeli na društvenim mrežama
Flaki 73 Postovano Oktobar 19, 2021 Podeli Postovano Oktobar 19, 2021 Daniil Kvyat i Alpine su juče bili na stazi Paul Ricard gde je održan poslednji test. Alpine je nedavno imao na rasporedu dvodnevni test novih guma na stazi Manjikur, ali nisu mogli mnogo toga da urade usled tehničkih problema. Tako se tim juče ponovo našao na stazi, ali su ovoga puta bili na Pol Rikaru, gde su korišćene prskalice kako bi se staza polila vodom. Iz Pirellija su rekli da prelazak na gume nižeg profila predstavlja tehničku revoluciju i zbog toga je bio neophodan detaljan program istraživanja i razvoja. Tokom ove godine su svi timovi osim Williamsa imali prilike da probaju sve komponente novih guma u bolidima od pre dve godine. Britanski tim jedini nije imao na raspolaganju staru specifikaciju bolida. Timovi su ukupno vozili 4267 krugova i prešli više od 20000 kilometara, a konačnu specifikaciju guma će moći da testiraju već na testu u Abu Dabiju po završetku sezone. Pirelli će sledeće sezone imati priliku da dodatno poboljša gume ako bude bilo neophodno. Timovi na raspolaganju imaju više test dana pre početka sezone i već tada će sve biti jasno. Citiraj Link teme/posta Podeli na društvenim mrežama
Preporučeni postovi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.